Kanadski ogranak kompanije "Mekdonalds" riješio
je da pošteno odgovori na često postavljano pitanje mušterija - zašto
na reklami sendviči i ostala klopa izgledaju "prste da poližeš", a u
realnosti su manji, sa manje priloga...
Direktorka marketinga Houp Bagoci odlučila je da posjeti snimanje reklame za "Mekdonalds" i odgovori na pitanje koje je na sajtu postavila jedna čitateljka.
Houp je "kvorter paunder" iz "Meka", koji izgleda, priznaćete, prilično obično, prepustila stručnjacima za fotografisanje, stilizovanje hrane (?!) i obradu u "Fotošopu".
Kako se u sendvič dodaju prilozi koje nećete dobiti uz porudžbinu, kako asistenti vrućim gvožđem griju sir da bi izgledao kao da se topi, i špricem ubrizgavaju kečap, a zatim sendvič "prolazi" kroz program za dotjerivanje fotografija kao da je manekenka "Viktorijas sikret", pogledajte u video prilogu.
Direktorka marketinga Houp Bagoci odlučila je da posjeti snimanje reklame za "Mekdonalds" i odgovori na pitanje koje je na sajtu postavila jedna čitateljka.
Houp je "kvorter paunder" iz "Meka", koji izgleda, priznaćete, prilično obično, prepustila stručnjacima za fotografisanje, stilizovanje hrane (?!) i obradu u "Fotošopu".
Kako se u sendvič dodaju prilozi koje nećete dobiti uz porudžbinu, kako asistenti vrućim gvožđem griju sir da bi izgledao kao da se topi, i špricem ubrizgavaju kečap, a zatim sendvič "prolazi" kroz program za dotjerivanje fotografija kao da je manekenka "Viktorijas sikret", pogledajte u video prilogu.
Nema komentara:
Objavi komentar